HELLO STRANGER

2/14/2017



---
3... 2...1... START!  
Hello Stranger, jesteś na moim blogu. Kilka tagów o mnie:

METRYCZKA: // kobieta // 26 lat // architekt od 4 lat pracujący w zawodzie
ZAINTERESOWANIA:  // muzyka  // moda // design // czytanie i kolekcjonowanie KMAGa
GARDEROBA: welur // lakierowana skóra // koronka // skóra // minimal // biel  // czerń  // zwierzęce printy // ramoneska //

LOGO: co z tym logo?
W Internecie jestem KAEMTZE - ae czytane jak długie e, fonetyczne "æ". Znaczenie może kiedyś zostanie poddane analizie. 

Przestrzeń tę planuję traktować jako swoisty moodboard. W przestrzeni tej również mam zamiar umieszczać nieco prywaty: elementy garderoby, wyrażające moje odczucia względem danego gatunku muzycznego / utworu / LP / EP/ okładki - takie rzeczy mnie ruszają. Ponieważ z natury jestem osobą nadwrażliwą, inspiruje mnie, wzrusza i oburza mnóstwo bodźców. Mam też w pewnym stopniu skłonności natury ekshibicjonistycznej, zatem całkiem możliwym jest, iż wolnych chwilach będzie się tu ze mnie twórczo ulewało. 
Zachęcam do czytania, patrzenia, wyrażania opinii.

Stay tuned!
kaemtze 
---
3... 2 ... 1 ... GO! Hello Stranger, you are on my blog . 
A few tags about me:


WHO AM I : // woman // architect  // 26 yo // 4 years working in the professionI
NTERESTS: // Music // fashion // design // reading and collecting kmag 
WARDROBE: // velvet patent // leather // lace // minimal  // black // white //animal prints // biker jackets

I plan to treat this space as a kind of moodboard. In this space I'm also going to  post some private posts: the garment, expressing my feelings in relation to a particular genre of music / song / LP / EP / cover - these things turns me on. Because of the nature of the person I am -  hypersensitive - it's highly possible, that I'll post a lot in here.Read, watch, express your opinion.
Stay tuned!
kaemtze

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram